ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ - ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ  - ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ

Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΣΚΡΟΛΑΡΕΙ

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία, ὁ Κύριος μετά Σοῦ. εὐλογημένη, Σὺ ἐν γυναιξί, καὶ εὐλογημένος ὁ καρπὸς τῆς κοιλίας Σου, ὅτι Σωτήρα ἔτεκες τῶν ψυχῶν ἡμῶν.

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

ΜΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΜΟΙΨΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΑΣ ΒΑΣΤΑΖΟ !! Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΗΝ ΜΑΛΩΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ !!



Και πάνω που είχαμε προγραμματίσει τις επόμενες αναρτήσεις μας, έτσι ώστε και να μην σας κουράζουμε με συνεχείς αναρτήσεις , αλλά και να μην αργούμε να ανεβάζουμε κάποιο θαύμα και να χάνουμε έτσι την επαφή μας μαζί σας, η Παναγία μας φάνηκε να είχε άλλα σχέδια !!!!

Ένα λοιπόν ακόμη θαυμαστό σημείο της εξαιρετικής προσευχητικής αξίας των Χαιρετισμών Της, θα καταθέσουμε στην αγάπη σας !

Ενα θαύμα που συνέβη μόλις πριν δύο ώρες σε έναν αδελφό μας Βαστάζο και μας το διηγήθηκε με την παράκληση να το ανεβάσουμε άμεσα !! 
 
Το ανεβάζουμε αυτούσιο, όπως έγινε αποσιωπώντας τα ονόματα που θα πρόδιδαν την ταυτοτητα της κυρίας που αντιμετωπίζει το σοβαρό πρόβλημα και των βασταζων αδελφων μας που επιμένουν να παραμένουν  ανώνυμοι !

Μετά από παραίνεση του αδελφού μας του ..... πήρα το Μετρό και πήγα στην κυρά ..... στην Ομόνοια για να της δώσω ακόμη μισή κούτα, δηλαδή 250 τευχίδια Χαιρετισμών !

Εχει καταστημα  και κάνει μεγάλο Ιεραποστολικό έργο με τους Χαιρετισμούς, δίνοντας τα δωρεάν τευχίδια σε Ιερείς και λαικούς, που με την σειρα τους τα προωθούν σε όλη την Ελλάδα !

Κατόπιν κατευθύνθηκα στο Βιβλιοπωλείο “Αγιο Όρος” στην Γερανίου για να προμηθευθώ το “Γεροντικό της Παναγιάς” που μου το ανέφερε ο ..... , και το οποίο του είπαν Αγιορείτες Γέροντες που επικοινώνησε , ότι περιέχει και άλλα θαύματα των Χαιρετισμών, να το διαβάσω και να στα πω να τα ανεβάσεις στο Ιστολόγιο των Χαιρετισμών !

Επιστρέφοντας πίσω από το Μετρό Ακρόπολη στην οδό Τσάμη Καρατάσου συναντήσα την κυρία ...... , να χαιρετά ένα αμάξι που μόλις ξαπάρκαρε και εφευγε προς την Βείκου !

Είναι μια ευσεβή κυρία, που έγινε μαλιστα για δεύτερη φορά γιαγια παρά το νεαρό της ηλικίας της, και την οποία την γνώριζα χρόνια από τον Ιερό Ναό ...... όπου διακονούσα ως Ιεροψάλτης !!

Πολύ ευσεβής ! Και με αγάπη για την Παναγία μας !
Πήγαινε και πλαστικοποιούσε εικονάκια της Παναγίας μας και τα μοίραζε και σε μένα και σε όλο τον κόσμο !

Πολύ ευσεβής σου λέω !

Να σημειώσω ότι ΔΕΝ της είχα πει ποτέ το παραμικρό για το ότι είμαι και εγώ βαστάζος και μοιράζω Χαιρετισμούς, επειδή με ξέρεις, θέλω όπως και εσύ ,να μην ξέρει η αριστερα μου τι ποιεί η δεξιά μου !

Και ειδικά στην γειτονιά μου !

Θέλω να είμαι ανώνυμος και άγνωστος !

Που λές είχα καιρό να την δώ !!

Πριν προλάβω να την ρωτήσω τι κάνει, ξεκινά εκείνη !

Πως είναι η μητέρα σου η ..... ??

Η γυναίκα σου η  ..... ?
Σας δίνω παντού για μνημόνευση υπερ τεκνογονίας και αγάπης ! Σας έχω γράψει με τον διάκονο τον Απόστολο , την ..... “

Εσεις τι κάνετε ? “ την ρώτησα !

Δόξα τω Θεώ !! Πολλοί πειρασμοί ! Πολλά προβλήματα ! Αλλά να , δόξα τω Θεώ , είδα επιτέλους σήμερα τα εγγονάκια μου !!”

Και πριν προλάβω να της πω κάτι συνέχισε....

Να το αμάξι που έφευγε ήταν ο γιός μου και τα είδες πίσω ο εγγονός μου και η εγγόνα μου !!

Από τις 7 Ιανουαρίου, από την βάπτιση της είχα να τους δώ ! Σαράντα μέρες και βάλε !

Αστα... μεγαλος πειρασμός...ούτε τηλεφωνο δεν με έπαιρναν, και που τους έπαιρνα εγω  δεν μου το σήκωναν !

Ετσι χωρις λόγο και αιτία !!!
Ευτυχώς που η κυρία ..... , που πηγαίνει όπως και εγώ στο Ευχέλαιο που γίνεται κάθε Δευτέρα στην Παναγίτσα στην Λένορμαν, ξέρεις στον πατέρα Φιλόθεο, μου έδωσε πριν τεις βδομαδες ένα μικρό βιβλιαράκι τσέπης με τους Χαιρετισμούς !!!”

Ε.... με το που άκουσα “, είπε ο αδελφός μας ο βαστάζος “ επαθα, τρελλάθηκα...”

Τι βιλιαράκι είναι ?? “ την ρώτησα “ ένα μπεζ ανοιχτό με σκληρό εξώφυλλο και αυτάκια ?”

Ναι , ναι .... αυτό είναι με τα μεγάλα γραμματα που τα διαβάζω χωρίς να βάζω τα γυαλιά μου !! “

Και τώρα αρχίζουν τα παράδοξα !

Μας είπε η κυρία που τα μοίραζε να τους διαβάζω κάθε μέρα ! Και να σου πω με τον πειρασμό που με βρήκε με το γιο και την νύφη μου, το διάβαζα πολλές φορές !! Να “Υμνος άπας ηττάται ...” "Ζάλην ένδοθεν έχων λογισμών "  τα χω μάθει σχεδόν απέξω !! “

Ε σήμερα το πρώι που είχα πάρει πάλι το βιβλιαράκι με τους Χαιρετισμούς και τους διάβαζα, είχα φτάσει στο Κ ...”Κήρυκες θεοφόροι γεγονότες οι Μαγοι....”και ξαφνικά χτυπάει το τηλεφωνο !!

Ήταν ο γιος μου !! Ελα μάνα ...τι κάνεις ? .... και σαν να μην είχε συμβεί τίποτα μου λέει έλα να δεις τα παιδια σήμερα που έχω ρεπό , πριν τα παμε βόλτα !!

Μετα από σαραντατρεις μέρες, την ώρα ακριβως που διαβαζα τους Χαιρετισμούς !!!! 
 
Και να εδώ με είδες την ώρα που έφευγαν !!!”

Αδελφέ.. “ συνέχισε ο βαστάζος μας “ τρελλάθηκα, δεν ήξερα τι να πω, καθόμουν σαν χαζός και την κοίταγα που έφευγε...κατάλαβες τι έγινε... έφυγα το πρωί να πάω τευχίδια των Χαιρετισμών και να πάρω και το Γεροντικό της Παναγίας μας , και καπάκι με το που γυρνάω, λίγο πριν πάω σπίτι, να μου διηγηθεί η κυρια .... , μόνη της, χωρίς να κάνω νύξη για Χαιρετισμούς ή κάτι τέτοιο , αυτό που έγινε την ώρα που διάβαζε σήμερα το πρωί τους Χαιρετισμούς !!”

Μείναμε και εμείς ενεοί !
Εμβρόντητοι !

Σταυροκοπηθήκαμε και του είπαμε !!

Σημειο αδελφέ !!! Η Κυρά Παναγιά ήθελε να σε ευχαριστήσει για τον κόπο σου, ακούγοντας με τα αυτιά σου ένα θαύμα των Χαιρετισμών !! Με τα βιβλιαράκια , που κουβαλάς και εσύ και οι άλλες  αδελφές και οι αδελφοί μας !! Να σου δείξει ότι όλος αυτός ο κόπος, όλη αυτή η προσπάθεια έχει νόημα, και ότι ωφελούνται ψυχές !!!”

Και κάνοντας υπακοή στον αδελφό, το αναρτουμε προς δόξαν Κυρίου, και προς επίρρωση της ιδιαίτερης δύναμης που εχουν οι Χαιρετισμοί της Παναγίας μας !!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.