ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ - ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ  - ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ

Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΣΚΡΟΛΑΡΕΙ

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία, ὁ Κύριος μετά Σοῦ. εὐλογημένη, Σὺ ἐν γυναιξί, καὶ εὐλογημένος ὁ καρπὸς τῆς κοιλίας Σου, ὅτι Σωτήρα ἔτεκες τῶν ψυχῶν ἡμῶν.

Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

ΤΟ ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ ΑΝΥΜΦΕΥΤΕ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ !!!


Στο Ιστολόγιο των Χαιρετισμών καταγράφουμε οτιδήποτε έχει να κάνει σχέση με τους Χαιρετισμούς της Παναγίας μας !

Οποιαδήποτε γραπτή πηγή αναφέρει θαύματα των Χαιρετισμών , οποιαδήποτε μνεία ή αναφορά σε αυτούς καταγεγραμμένη ηχητικά ή σε βίντεο, οποιαδήποτε διήγηση που υποπίπτει στην αντίληψη των συνεργατών μας, ΟΛΑ αυτά - αφού αξιολογηθούν και διασταυρωθούν, πολλές φορές εξαντλητικά - αναρτώνται και δίδονται στην Αγάπη Σας !!

Ένα τέτοιο χαριτωμένο στιγμιότυπο - επιμελώς θα αποφύγουμε να πούμε θαυμαστό γεγονός ή θαύμα - θα σας διηγηθούμε σήμερα !

Συνέβη πριν λίγες εβδομάδες, λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2016,  στον αδελφό μας τον Πασχάλη, ενώ βρισκόταν εποχούμενος σε κεντρικό δρόμο του Μενιδίου !

Το ανέφερε άμεσα σε πνευματικό του αδελφό και φίλο του Ιστολογίου των Χαιρετισμών, ο οποίος επικοινώνησε στη συνέχεια μαζί μας, μας έδωσε το τηλέφωνο του Πασχάλη και επικοινωνήσαμε μαζί του !!

Χρησιμοποιώντας πρώτο πρόσωπο σας μεταφέρουμε τι μας είπε !!

" Βρισκόμουν στο αμάξι μου στο Μενίδι , στο κεντρικό δρόμο....  είχε κίνηση....πολύ κίνηση , και είχαμε σχεδόν ακινητοποιηθεί !

Βλέποντας τα αμάξια γεμάτα κόσμο, τους περαστικούς στο πεζοδρόμιο, αναρωτήθηκα μέσα μου και είπα ... 

Αχ Παναγία μου, τόσος κόσμος , τόσες ψυχές, πόσες άραγε από αυτές αγωνίζονται για την σωτηρία τους ?

Τρέχουν , βιαζόνται  , αγωνιούν για τις βιοτικές μέριμνες.... άραγε για την αιώνια ψυχή τους τι κάνουν ?

Καλη μου Παναγιά , τόσος κόσμος , πόσοι άραγε από αυτούε Σε αγαπάνε, πόσοι Σε τιμούν ?

Αυτές και παρόμοιες σκέψεις έκανα αδελφέ όση ώρα ήμουν στο μποτιλιάρισμα....

Ξάφνου είδα στον καθρέφτη οπισθοπορείας έναν ποδηλάτη, έναν νεαρό άνδρα να ελίσσεται ανάμεσα από τα αμάξια...

Έστριψε λίγο και ανέβηκε στο πεζοδρόμιο για να κινηθει γρηγορότερα, μιας και είχαμε κολλήσει !

Δεν ξέρω γιατί αλλά τα μάτια μου κόλλησαν πάνω του.

Όσο πλησιάζε, ποδηλατώντας αργά, μιας και ήταν πάνω στο πεζοδρόμιο , μου φάνηκε ότι κάτι ψέλλιζε..

Όταν πια πέρασε δίπλα μου από το μισάνοιχτο παράθυρο μου... ω των θαυμάτων σου Παναγία μου... τον άκουσα να λέει ξεκάθαρα και δυνατά...

ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ ΑΝΥΜΦΕΥΤΕ !!!

Αδελφέ, έμεινα ενεός βλέποντας τον να απομακρύνεται μπροστά μου !

Προφανώς ο αδελφός μας, ο ποδηλάτης στον κεντρικό δρόμο του Μενιδίου έλεγε τους Χαιρετισμούς !

Σταυροκοπήθηκα !

Πες μου αδελφέ, δεν ήταν θαύμα αυτό , δεν ήταν σημείο αυτό της Παναγίας μας ? 

Να απαντήσει άμεσα, μέσα σε δευτερόλεπτα στην απορία μου ? "

Σταυροκοπηθήκαμε και εμείς ακούγοντας τον Πασχάλη να μας διηγείται τη εμπειρία του αυτή !

Άμεση ήταν η απάντηση της Υπεραγίας Θεοτόκου στην απορία του !!

Ξεκάθαρα του κατέδειξε ότι σε μία εποχή που θεωρούμε αποπνευματοποιημένη, υλιστική, σε μία εποχή γενικότερης αποστασίας από το Θεό και το θέλημα Του, υπάρχουν ψυχές, άνθρωποι καθημερινοί, απλοί, που ζουν ανάμεσα μας - όχι σε σκήτες και σε μοναστήρια - αλλά στο πολύβουο άστυ, άνθρωποι που τρέχουν για τον επιούσιο, αλλά παράλληλα απεργάζονται τα της σωτηρίας της αιώνιας ψυχής τους, έχοντας στο νού, στην καρδιά και στα χείλη τους, το γλυκύτατο όνομα της Υπεραγίας Θεοτόκου, χαιρετίζοντας Την ακατάπαυστα - ακόμη και την ώρα που τρέχουν με το ποδήλατο - με τους 24 Οίκους των Χαιρετισμών, που όπως η ίδια έχει αποκαλύψει στους Αγίους Της, αγαπά υπερβαλλόντως !!

Πολύ μας οικοδόμησε η αφήγηση του αδελφού μας !

Πολύ μας παρακίνησε η αγωνιστική διάθεση του αδελφού μας ποδηλάτη, να μην περιορίζομαστε μόνο στο Απόδειπνο στην απαγγελία των Χαιρετισμών, αλλά να τους μάθουμε απ έξω, σιγά σιγά και το κατά δύναμιν, ώστε συνέχεια να τους εκφωνούμε, ευαρεστώντας και τιμώντας την Παναγία Μητέρα μας !!!

Αμήν  ! Γένοιτο !
 
 



 



 




 



 








 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.