ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ - ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ  - ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ

Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΣΚΡΟΛΑΡΕΙ

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία, ὁ Κύριος μετά Σοῦ. εὐλογημένη, Σὺ ἐν γυναιξί, καὶ εὐλογημένος ὁ καρπὸς τῆς κοιλίας Σου, ὅτι Σωτήρα ἔτεκες τῶν ψυχῶν ἡμῶν.

Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2016

ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ! Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΦΑΥΛΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ !



Πολλά είναι τα θαύματα που σχετίζονται με τους Χαιρετισμούς της Παναγίας μας ! Θαυμαστά γεγονότα που βιώνουν όλοι και όλες σχεδόν που διαβάζουν καθημερινά τους Χαιρετισμούς της Θεοτόκου ! 

Καθημερινά ακούμε πολλά από αυτά, αλλά δεν τα δημοσιεύουμε αν δεν έχουμε την άδεια του προσώπου που βίωσε το θαύμα !

Για τον λόγο αυτό και ζητάμε από τους φίλους του Ιστολογίου των Χαιρετισμών της Παναγίας μας να μας γράφουν οι ίδιοι στο email xairetismoitheotokou@gmail.com τα όσα θαυμαστα έχουν βιώσει - ώστε να υπάρχει η γραπτή μαρτυρία τους στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως τεκμήριο και βεβαίωση του θαύματος – αλλά φυσικά ποτέ δεν δημοσιοποιούμε τα προσωπικά τους στοιχεία.

Μια φίλη του Ιστολογίου μας είχε την καλοσύνη να μας διηγηθεί ένα θαυμαστό γεγονός που σχετίζεται με την ανάγνωση των Χαιρετισμών όπως το βίωσε η ίδια.

Σας το παραθέτουμε αυτούσιο διαγραφοντας την εισαγωγη και τον επίλογο, καθως και το όνομα της πόλης, όπου βρίσκεται το Νοσοκομείο όπου επισκέφτηκαν.


Το μεγαλυτερο θαυμα που μου συνεβει εμενα προσωπικα με τους Χαιρετισμους,ειναι το εξης ...ο συζυγος μου ενας υπεροχος ανθρωπος, ειχε όμως το μεγαλυτερο κακο που μπορει να εχει ανθρωπος.. εβριζε τα ΘΕΙΑ!!!!
πολυ ομως κ χωρις λογο...
οταν αρχισα να διαβαζω τους χαιρετισμους σιγα σιγα σταματησε να βριζει.....μεχρι που μια μερα ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ εβρισε την γλυκια Παναγια..τοτε εγω γυρισα στο εικονοστασι κοιταξα την Παναγια κ λεω.....Παναγια μου τιμωρησε τον να βαλει μυαλο!!! Ματωσε του τα χειλη ..κ εκλαιγα,εκεινος δε με ακουσε φυσικα!!!!
το καντηλακι μου δε σβήνει ποτε στο σπιτι μπροστα απο την εικονα της!!!!
Το βραδυ να μη τα πολυλογω,με ξυπνησε ο συζυγος στις 2 τη νυχτα κ μου λεει ...σηκω,και παμε ατο σαλονι και τι βλεπω?????
Τα χειλη του ειχαν φουσκωσει σε σημειο που παραμορφωθηκε το προσωπο του!!!!!
Πηγαμε στο Νοσοκομειο _____ του εκαναν κορτιζονη,εξετασεις,κ δε βρηκαν τιποτα!!!!
Τον κρατησαν εως τις πρωτες πρωινες ωρες κ υπεγραψε κ εφυγε!!!δεν μπορουσαν να καταλαβουν οι γιατροι τι ειχε!!!
κ γιατι αφου του εδωσαν δυνατη δοση κορτιζονης δεν ξεπρηστηκε !!!!!!!
Εγω ομως....ΗΞΕΡΑ!!πηγαμε σπιτι κ εως το μεσημερι ηταν παραμορφωμενος!!!!τοτε...παρακαλεσα την Παναγια διαβασα τους χαιρετισμους κ μεσα σε 1 ωρα ηταν τελειως καλα!!!!!!!
Δοξασμενο το ονομα της!!!!απο τοτε εγω προσωπικα δεν τον εχω ξανα ακουσει να βριζει!!!!!!!
Αφου περασε καιρος κανενα διμηνο του το ειπα!!!!κ ειχε μεινει αφωνος!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.